1.
DE GREAT RESET.
Een nieuwe wereldorde. U zult niets bezitten ook uw lichaam niet en gelukkig zijn.
De weerstand tegen de Grote Herstart groeit met de dag.
De coronacrisis wordt terecht gezien als een complot van de rijksten der aarde.
Het vernietigende effect van de maatregelen op de economie krijgt alle aandacht.
Vrijheid wordt geëist.
WE HEBBEN DE VRIJHEID EN DE BESCHIKKING OVER ONS EIGEN LICHAAM AL LANG IN HANDEN VAN DE STAAT GEGEVEN.
De Grote Reset van het menselijk bewustzijn.
We zullen nooit terugkeren naar normaal omdat wat vandaag normaal heet te zijn niet normaal is.
Met de komst van televisie en internet is de mens op onbeschaamde wijze vele decennialang bestookt met de aansporing tot kopen en consumeren.
Er valt niet meer aan te ontkomen.
De mainstreammedia zien en behandelen de mens louter als mediaconsument en als consument van producten en diensten.
Vermaak is het aanbod. Liedjes, shows, sport, winnen, spelletjes, bekende mensen, sensatie, selectieve informatie en wereldomvattende censuur.
De mens is consument geworden, consument is zijn identiteit.
Regenten en machthebbers hebben in hun onderlinge machtsstrijd en ideologische conflicten de hele geschiedenis door weinig of geen waarde gehecht aan het menselijk leven.
Nooit waren de machtigen bij machte hun onderlinge strijd uit te vechten zonder volkeren massaal de dood in te jagen.
2020. Voor het eerst in de geschiedenis kent de hele wereldelite aan het menselijk leven een 'ongekende waarde' toe? Een wereldwijde strijd tegen de griep is losgebarsten ten koste van alles.
Onweerlegbare woorden van waarheid.
Er was eens een man die tot de machtigen der aarde behoorde.
Hij had ervaring en sprak onweerlegbare woorden van waarheid.
“Radio is een gevaarlijk wapen in handen van degenen, die weten hoe men daarmee omgaat”
Hij was een man die al eerder een poging deed om mens en wereld te 'verbeteren'.
Onder andere met het programma ACTION T4. Hitler was zijn naam.
“Radio ist eine gefährliche Waffe in den Händen derer, die wissen, wie man damit umgeht”
De naoorlogse machthebbers en hun media namen nadrukkelijk afstand van de gruwelen die deze man met zijn gevolg had aangericht, maar zij koesteren een soortgelijk 'ideaal'.
Geraffineerder, dodelijker en wereldomvattend.
Dit keer is het niet één man die staat te schreeuwen, maar een wereldwijde piramidale opeenstapeling aan machthebbers, mediamenners, journalisten, schrijvers, mega bedrijven, stichtingen, grote organisaties etc.
Zij willen gezamenlijk de wereld 'verbeteren'.
Na enigszins bekomen te zijn van deze verschrikkelijk oorlog werd in 1951 eine neue gefährliche Waffe geïntroduceerd, de televisie, in Nederland de NTS, later omgedoopt in NOS.
Het nieuwe massamedium kon de verschrikkelijke beelden van de oorlog rechtstreeks in de huiskamer brengen en zou de daarop volgende decennia niet in gebreke blijven ze met grote regelmaat in beeld te brengen.
DE GENOCIDE OP HET ONGEWENSTE KIND
Gelijktijdig werkte deze 'elite', de nieuwe übermensch, aan de seksualisering van de samenleving en de legalisering van het doden van de ongewenste mens.
De politieke elite en hun massamedia bouwden hun macht op de sexploitatie van de menselijke voortplantingsdrang.
Onttrokken aan het volkse bewustzijn en grondiger dan ooit.
Het doden van ongewenst nageslacht werd bedrieglijk de Wet Afbreking Zwangerschap (WAZ) genoemd.
De nieuwe übermensch nam patent op de woorden Discriminatie, Gelijkheid en Gelijke Behandeling en ontleende het gewicht ervan o.a. aan de achtergrond van het duistere verleden.
Woorden die gedurende decennia eindeloos werden herhaald en nog altijd dagelijks het positieve imago van het massamedium dienen.
De nieuwe übermensch ontsnapte zelf aan de hand van de aborteur, die heden zijn dienaar is.
Hij heeft een diep gewortelde angst voor het leven en ziet dat het niet goed is.
Hij staat in rangorde tot het volk, zoals het volk staat tot het vee.
Zijn ideaal is het selectief produceren van bruikbare mensen zonder fysieke en mentale gebreken.
Zijn systematische manier om mensen te selecteren voor reproductie is gebaseerd op vooraf bepaalde kenmerken.
De selectiedrift zit er nog volop in, zowel voor als tijdens zwangerschap en hij streeft ook naar selectie na geboorte zolang de navelstreng nog niet is doorgeknipt.
Onder de dreigende waarschuwing voor overbevolking heeft hij tussen 1978 en 2019 tegen enorme kosten experimenteel (IVF-ICSI) naar schatting zo'n acht miljoen mensen ter wereld gebracht. (1)
Hij werkt voortdurend aan productverbetering voor de consument en droomt van een kunstmatige baarmoeder om de consument te verlossen van zwangerschap en werkonderbreking. (2-3)
Zijn grootste droom is de opslag van embryo's (tientallen jaren) voor programmering en eigen 'gebruik' en slavernij.
Het was voor nieuwe übermensch van groot belang dat het 'vee' zou instemmen met vernietiging van het eigen nageslacht, tenminste binnen het gebied waarin geëxperimenteerd kon worden.
Het scheiden van menselijke seksualiteit en voortplanting was nog niet zo eenvoudig.
Het 'gewone volk' was gewoon zich aan een partner te binden en op een natuurlijke wijze kinderen te krijgen; een recht dat niet zonder slag of stoot ontzegd kon worden.
Een verbod op voortplanting behoort nog net niet tot de mogelijkheden maar het 'cultiveren' en sexploiteren van de voortplantingsdrift heeft zijn 'vruchten' afgeworpen.
Het was in de jaren 1960 dat nieuwe übermensch met de de nieuwe media in handen effectief kon beginnen met de 'Graet Reset' van het menselijk zelf-verstaan.
Het massamedium is een gevaarlijk wapen.
De formule 1=?000.000.000x wil de overweldigende overmacht van het massamedium en haar leugens duiden.
Eén leugen door het massamedium is in werkelijkheid het veelvoud aan leugens als er ontvangers zijn van de boodschap, plus het veelvoud van doorgifte en decennialange herhaling.
Medialeugens overspoelen de wereldgemeenschap en selectieve berichtgevingen misleiden en verwarren mensen.
Van deze alles overweldigende macht is de 'mediaconsument' zich nauwelijks bewust en geen enkel individu is er tegen opgewassen.
De aanduiding van het individu als 'mediaconsument' geeft zijn volstrekt machteloze positie ten opzichte van het massamedium aan.
Het is meer dan een halve eeuw geleden dat de Stichting Etherreclame (Ster) voor het eerst een reclameblok uitzond op de Nederlandse televisie.
Middels het principe 'stapsgewijze gewenning' is de toename van reclame uitgegroeid tot een ware tirannie op televisie, internet en in de openbare ruimte.
Al meer dan een halve eeuw wordt de aansporing tot consumptie door reclame experts en psychologen rechtstreeks in het volksbrein geprogrammeerd.
Een niet te onderschatten deel van het denken en doen van het volkje wordt in beslag genomen door consumptie.
Gelijktijdig verwijt de nieuwe übermensch hem overconsumptie en milieuvervuiling.

Zie 2 https://vriendenplek.nl/post/1....05554_2-overheden-en