Bol.com de winkel van ons allemaal? Daar moet ik nog maar eens over nadenken

Reacties · 1233 Bekeken

Ik bestel al vele jaren bij Bol.com en tot voor kort naar volle tevredenheid. Maar de laatste tijd gaat het niet zo soepel meer. Eerst waren er de tuinstoelen die niet werden bezorgd en waar ik 25 euro aan taxikosten voor moest maken om ze thuis te krijgen en het dan nu dit.

Vroeger als kind leerde ik dat eerlijkheid het langst duurt. Maar na deze ervaring met bol.com heb ik daar nu toch wel mijn twijfels over.

Waar gaat het over.?
Ik heb een poosje geleden een webcam bij bol.com besteld. Die kon niet geleverd worden en werd door de leverancier geannuleerd. Geen probleem ik heb gewoon een ander besteld en die werd geleverd.

Vorige week kreeg ik ongevraagd toch de geannuleerde webcam geleverd. Nu had ik er voor kunnen kiezen om de webcam te behouden want in mijn account stond deze webcam nog gewoon op geannuleerd. Maar zo zit ik niet in elkaar en ik besloot contact op te nemen met bol.com.

Wat mij in eerste instantie al verbaasde was het feit dat ik kosten moest maken om de webcam retour te zenden en ik zou deze kosten door middel van een cadeaubon vergoed krijgen. Na ontvangst van het verzendbewijs zou ik een cadeaubon krijgen die verrekend zou worden bij mijn volgende bestelling. Niet contant op mijn rekening zoals je wel zou verwachten aangezien ik het terugsturen van het pakje ook niet met een cadeaubon kan afrekenen.

Maar goed mijn echtgenote was zo vriendelijk om het pakje naar de lokale sigarenboer te brengen om de webcam te retourneren. Bij thuiskomst heb ik meteen de bewijzen naar Bol.com gemaild en hier kwam de volgende verbazing ze hebben de bewijzen ontvangen en ze vertrouwen er op dat het pakketje bij de leverancier aankomt. Helemaal niks over een cadeaubon.

Ik heb op dit mailtje gereageerd met de vraag hoe het met mijn cadeubon zit en daar wacht ik nog op.

Reacties