Wij hebben een wasmachine besteld via bol.com en gingen ervan uit dat hij geïnstalleerd en aangesloten zou worden. De machine moest ook nog eens twee trappen op.
Vanochtend belde er een jongeman aan, kort in de twintig die vertelde dat we een machine hadden gekocht met enkel drempelservice.
Na een teleffontje richting zijn planner bleek al snel dat bestelde apparaten via bol.com alleen met drempelservice geleverd worden en dat het niet duidelijk op de website vermeld wordt. ook krijg je een filmpje te zien dat anders doet vermoeden.
Wij hebben uiteindelijk de machine in onze hal laten zetten en er nog een antal telefoongesprekken over gevoerd. Zowel met bol.com als de uiteindelijke leverancier. Het is voor ons pech, we zullen hem zelf boven moeten krijgen, maar bol.com heeft beloofd het duidelijker te vermelden op de verkoopsite. Wij hebben als pleister op de wond een tegoedbon van 20 euro gekregen. Dat dan wel weer!
Wil Burger
Verwijder reactie
Weet je zeker dat je deze reactie wil verwijderen?